mandag 27. februar 2012

Sveits 2012

Stian og eg drog til Sveits 17-26 feb. Faktisk første gangen eg buldret utenfor Rogaland, så det var på tide å komme seg på tur. Vi bodde i en liten fjellandsby som heter Ludiano, ikke langt unna feltene Chironico og Cresciano. Vi bodde i et hus med så og si bare nordmenn; Stian, meg, Martin, Maria, Marianne, Tarjei, Anders, Runar og datteren på 4 år. Blåe skyer hele tiden, utenom en dag, da tok vi hviledag. Faktisk den eneste skikkelige hviledagen vi hadde. Fantastisk tur:D

Bildeserie følger:


Vi kom på kvelden, så dette var første gangen eg såg kordan området såg ut                                    


Pet terapi - 7B+ som Stian og eg gikk

Debrief


Bevis på at mannfolk kan multitaska


Utsikt ned til Bellinzona fra borgen Montebella

Montebella



Runar og datteren

Tarjei tester "Komilator" 8A

Runar på "Kumilator"

Kaffipause på 1001 bloc før Cresciano






Morgenkaffi


Fant et kult bulder i nærheten av der vi bodde




Martin gikk Kumilator på andre forsøket
                                      
Tarjei


Hu her kan bli farlig sterk!
Buldra hele dagen og valsa rundt overalt vi gikk uten problem.
På slutten av dagen hadde hu nesten ikke noe hud igjen og hadde en interessant teori på koffor det gjorde vondt
når en har tynn hud:)
Stian og jeg flasha denne lett, en eller annen 7A, men nok ikke hardere enn 6B-6C.
                                     

Maria på "Fantoman" 7C


Anders på "Fantoman"

Tarjei går sd "Les cliquês â claques" 7C

Kinderegg på toppen for maks motivasjon. Det funka.

Stian går "Made in Norway" 7B

Runar går "Made in Norway"

Stian flasher "Bella gnocca" 7B. Jeg gikk den etterpå.

Tarjei på "Jungle book" 7C+


Meg på "Jungle Book variant" 7C, som går rett opp. Close but no cigar. Neste tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar